1062 følger bloggen…!?

Det kom som et lite sjokk da jeg plutselig oppdaget nederst i en artikkel hvor mange som følger meg og bloggen. Jeg føler mest at det er en statistisk feil i programmet, men opplevde en blanding av stolthet, forundring og prestasjonsangst.

Einar-del3Denne bloggen har aldri vært tenkt å bli noe mer enn en litt uregelmessig beskrivelse av min måte å fylle kommuneoverlegestillingen i Øvre Eiker og Nedre Eiker kommuner på. Begrensningene er selvfølgelig mest meg sjøl og hvordan jeg gjør ting. Mine løsninger eller måter å utføre jobben på trenger slett ikke passe for deg. Noe er selvfølgelig også særlig tilpasset de to kommunene. Jeg er heldig som jobber i to kommuner som både ser nytten av kommunelegefunksjonen, bruker den hyppig og har tillit til den måten jeg (og vi= sammen med kollega Pål, Marianne og Frøydis) utfører jobben.

Det går litt opp og ned med publiseringen. Noen ganger er skrivesperra ganske påtrengende. Allikevel har jeg klart å holde liv i bloggen med sine ulemper, min stil og måte å skrive på siden 2005.

Jeg grubler en del på mange ting i samfunnet vårt. Noe kommer inn i bloggen og du kan lese det under «grublerier». Helt personlige tanker om ditt og datt.

Jeg vil selvfølgelig gjerne ha tilbakemeldinger på det jeg skriver. Jeg kan følge hvert innlegg å se hvor mange som åpner det opp og leser. Det er stort sett ikke på langt nær så mange som er registrert som følgere av bloggen men det er morsomt å se både på Facebook og i statistikken til bloggen at folk kikker inn her! Du er hjertlig velkommen. Jeg håper du finner noe som engasjerer deg og som du kan bruke der du er. Jeg har stor respekt for deg som følger meg. Det er du og de andre som følger meg som gjør at bloggen enda eksisterer.