Litt for stille når det egentlig er veldig travelt

Tankefull-Einar-2

Du skal ikke tro at det er stille når det ikke skjer noe særlig her på bloggen! Desverre har jeg ikke klart å prioritere skriving her når det er så travelt både i jobblivet og privatlivet! Mulig jeg er besmittet med litt skrivevegring, tankene er litt for hoppende og at det skjer alt for mye rundt meg som jeg ikke klarer å ta ned. Det burde jo være noe å gruble over bare det.. men ikke enda. Jeg har mange innlegg liggende langt bak i hjernen. Der ligger de godt litt til med info om spennende oppgaver i kommunelegejobben, tanker rundt en samhandlingsreform som nærmer seg en meglers flytting av penger, katastrofeøvelse i gruvene på Kongsberg med kommunens kriseledelse samlet, om å være LRS lege (unnskyld nå heter det Kollektiv redningsledelse). Jeg finner vel noe tid snart…..

Beklager hvis du ventet noe spennende…