Gleden over norsk vinter

Jeg må innrømme at dette innlegget egentlig ikke dreier seg om jobben min uten at jeg trekker inn folkehelsearbeidet. Opplevelsen jeg hadde på Blefjell i helga mååå bare deles med andre. Jeg jobber mye, det har jeg gjort i alle år jeg har vært yrkesaktiv. En livsstil kan en jo si. Den eneste måten jeg kan holde ut med det er at jeg bor sammen med en fantastisk familie og at jeg får koblet av ute i vår fantastiske natur. Egentlig og på ornt´li er jo det grunnlaget for god folkehelse og jeg er ganske sikker på at de to tingene gir meg helse og overskudd til å gå på hverdagens strabaser med godt mot. For meg er det å komme ut på beina i naturen en av de beste og mest oppbyggende aktivitetene jeg kan gjøre. Jeg har sagt det før.. Denne gangen er det ikke den «lille naturen» men den store vidda og fjellet som løftet meg. Kikke på disse bildene og tenk deg vindstille, ca minus 2-3 grader. Nyyydelig!

Nylagede skiløyper inn mot et fristende Blefjell.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bikkja venter bare på at vi skal videre i nydelig vær og føre..

 

Spennende å se om kartet og terrenget stemmer. Selvfølgelig gikk det fint!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sånt må bare oppleves.... og nyyytes