Nå kvittrer jeg også..

Twitter…er det noe for en kommunelege? Jeg har vært skeptisk men ser at det jo bare er en av de nye kommunikasjonsmulighetene. Jeg kommer til å bruke bloggen mest, men publisere innlegg herfra dit så blir det kanskje flere som leser? Jeg får se. Det gir jo en mulighet til å legge ut raske opplevelser også siden det var en enkel app til min iPhone, skjønt jeg ikke er så sikker på at et sånt raskt medium passer så godt for den type info jeg ønsker å dele. Jeg har skjønt at man skal være ganske så bevisst når man legger noe ut på sosiale medier.. og det er klart at jeg jobber med mye som er både personfølsomt og kan være følsomt.. jeg tror (= håper?) jeg er blitt ganske flink til å vurdere det etterhvert og ved god hjelp i bevisstgjøringen av noen som er flinke på det!

Avsluttet forresten uka med et halvdags møte på Bærum sjukehus hvor jeg sitter sammen med mange andre i ei arbeidsgruppe som skal legge grunnlag for å lage en strategi for Vestre Viken HF videre. Dvs de fire sjukehusene, Bærum, Drammen, Ringerike og Kongsberg. Det er en svær prosess hvor jeg sitter i ei arbeidsgruppe: «Samhandling og lokalbaserte tjenester». Jeg synes det er stort og vanskelig å få tak i det vi skal jobbe med og hva som egentlig skal bli resultatet. Men det var gode diskusjoner, mye informasjon, en god tone og emnene som ble tatt opp passer godt inn i de andre arbeidet innen samhandling jeg jobber med for tida. Dessuten var det ganske mye enighet rundt bordet om mange emner og et sterkt ønske om at dette arbeidet skulle ende opp i noe som kan bli praktisk og konkret…. skal bli spennende å følge dette! Se mer på Vestre Viken HFs nettsider her.

og dette kvittrer jeg ut på Twitter!