Syk Mac og 4×4

Æsj og æsj. Mac’n min har gitt opp! Det er den jeg pleier å sitte i stua å kose meg med når jeg skal skrive her… Nå må den til doktoren, hvis jeg ikke får fiksa’n sjøl…
Bare kort:
Det er vinterferie og det merkes på jobben. Rolig dag og jeg fikk gjort en del av det kjedelige arbeidet i saksbehandlingsverktøyet vårt, men så er jeg ajour. Bare det å vite at det ikke ligger å venter er deilig. Kjenner du den følelsen at det som ligger der og venter er mer belastende enn gleden over det som er gjort…?
 
Hadde et fint møte med leder på legevakta. Vi har mye å gjøre framover og nå jobber vi med å forberede lederstillingen på legevakta framover. Prøver å dra i gang en prosess hvor de ansatte deltar og jeg har fått en del skriftlige tilbakemeldinger som ser bra ut. Håper de engasjerer seg i diskusjonene både om ny lederstilling og legevakta videre!
 
Til sist troppet jeg opp i Mjøndalen, ved MIF hallen for 4×4 trening med de andre legene. Til tross for ferie og 13 minusgrader var de fleste med og vi har framgang på treningen! Fremdeles synes jeg det er minst like nyttig med de hyggelige pratene vi får mellom hver økt på vei ned bakken. Dette funker bra!Smilefjes som rekker tunge