Nesten ikke noe om svineinfluensa…

Jeg har hatt to dager nesten ikke med svineinfluensa!! Fest
Gårsdagen var jeg på ledelsessamling. Det kunne jeg si var en langtekkelig sak, men fordi det er sammen med ledere i kommunen blei det ganske så interessant og viktig  å få inn den samme kunnskapen om Øvre Eiker kommune. Jeg har alltid vært interessert i sånn historikk fordi det jo er grunnlaget for det vi gjør og der vi jobber idag. OG jeg mener det er kjempeviktig at vi gjør sånt sammen….
 
Idag har jeg gjort noe som jeg synes er både spennende og morsomt, men det blei litt frustrerende. Jeg liker å jobbe med planverket i kommunen og synes det er kjempefint at kommunelegen er en aktiv del av forberedelsene og utarbeidelsen av kommuneplan. Nå rullering av den. Det er jo da vi får gjennomslag for helsetenking i planarbeide…
men jeg fikk for dårlig tid! Jeg hadde gjort en avtale for lenge siden med å vaksinere rusmisbrukere i Lev vel prosjektet vårt. Lavterskeltilbudet som det er mulig du har lest om før her(?) Jeg måtte gå før tida i møtet. Pilte ned til Mjøndalen å satte 10 vaksiner på en gjeng svært så samarbeidsvillige av de tyngste rusmisbrukerne våre. hyggelig på Berg gården!
 
Oppom legevakta en tur og fikset på noe feil i journalen før jeg møtte frivillige som deltar i vaksinasjonen vår for å avklare tidspunkter videre og betaling. heldigvis kunne de fortsette med kafedriften for oss! Kaffe og vafler er blitt viktig for vaksinasjonsdagene og et samlingspunkt.. De damene er fantastiske!Smilefjes med åpen munn