Kort uke lang helg

Kort uke! Her sitter jeg på slutten av onsdagen og uka er over….Dvs nå begynner det ei lang helg! Det gleder jeg meg til uansett vær!
 
Bare en kort stemningsrapport fra dagen idag som startet på morran med rask gjennomgang av noen saker på pc`n (Hvordan kan det ha seg at de bare hooper seg opp??) Men nå er jeg ganske ajour…bare een vanskelig sak som ligger å ulmer..
 
Vi hadde styremøte i Aktiv Eiker og bestemte budsjett, handlingsplan og avklarte daglig lede i en jafs. Jeg har det for travelt til å være noen god leder for de ansatte der og nå er det bare en og hun har sagt ja til å påta seg å være daglig leder når det nå kommer to ansatte til. Så flott. Da blir det mere dreis på det! Litt etterarbeide med referat og finjustering av budsjettet som egentlig er en kjempeutfordring for vi driver på krita. Veit ikke en gang hvor mye penger vi får til drift i år! Men vi håper på omtrent det samme som i fjor og da går det greit…
 
Siste halvpart av dagen var jeg tilbake i bergstaden på møte om Elektronisk Informasjonsutveksling. Vi fikk høre fra Arendal kommune som allerede var i gang med å sende og motta meldinger rett til og fra den elektroniske journalen hos legene og sykehjemmet. Det er spennende sjøl om det er et stykke igjen før vi andre er på plass er det nå kilende nære…
 
Ja….og så vaaar det helgFest