En helt alminnelig dag…

Sjakktrekk! Jeg kuttet ut en konferanse jeg skulle vært på i dag. Synes ærlig talt jeg hadde for mye å gjøre på kontoret. Kjempelurt! Jeg fikk jo tid til å gjøre massevis på kontoret, fikk skrevet brev, ringt folk og skrevet journalnotat. Fikk nemlig en telefon fra en fortvilet bruker som ikke følte at sosialkontoret hjalp henne slik hun skulle med bolig, betaling av utgifter osv. Jeg kan jo ikke hjelpe henne med det annet enn å videreformidle det til sosialkontoret. Det er de som har med økonomiske forhold og boliger å gjøre..

Startet dagen med et møte med en av de Pedagogiskpsykologiske kulturkameratene. Vi skal avholde arrangementet med foredrag om fysisk aktivitet og psykisk helse kombinert med suppe og musikkinnslag. Utsolgt på kort tid! Vi er kjempespente. Ringte Johan Kaggestad om foredraget og han var blid og forberedt. Selvfølgelig var han blid. Vålerenga vant jo 4-1 over Stabekk og han er en av trenerne!…Vi var oppe på gården hvor vi skal holde arrangementet også og flyttet på plass stoler og ordnet til. Deilig med litt praktisk arbeid!

Hadde en trist telefon på søndag med info om at kriseteamet var i aksjon igjen etter en selvmordsforsøk. Godt vi kan bidra litt….

Seinere på dagen et møte med de som jobber i "Aktiv Eiker" som du har lest om tidligere. De to fysioterapeutene er i full aktivitet og gjør en kjempejobb. En månedsrapport var full av aktiviteter! Moro å gå videre med. Vi har noen utfordringer videre også. Det ser ut til at jeg skal engasjere meg litt mer i administreringen. Det går nok med litt hjelp… jeg er opptatt av at de som jobber slik i prosjekt blir fulgt opp med støtte og oppføling..håper jeg kan bidra med det..

Å jaaa for første gang på lenge kunne jeg tar lunsj i avdelingen igjen! Kjempekoselig med quiz konkurranse..

En helt alminnelig dag på kommunelegens jobb!