Pendling til Oslo

Jeg har fartet mye fram og tilbake til Oslo i det siste. Idag var det styremøte i NORSAM. Morsomt å treffes. Det er ei kjempefin gruppe med erfarne, flinke fagfolk! Vi klarte å komme oss gjennom mer enn sakslista la opp til så vi var effektive!! Vi jobber mye med Folkehelsekonferansen og årsmøtet for tida. Kikk gjerne på nettsidene våre: www.norsam.info
 
På fredag holdt jeg en forelesning for medisinstudenter i Oslo. Det er skummelt, for jeg kjenner studenter som er kommet så langt som kritiske og faglig sterke. Jeg fortalte om hva kommunelegens arbeid er. Siden det er så mye er det vanskelig å finne en middelvei for hva som bra til en forelesning. Jeg var slett ikke tilfreds med prestasjonen, hadde håpet å engasjere dem mer. Så har jeg fått en større utfordring neste gang jeg skal holde samme forelesningen….
 
I morra skal jeg til Oslo igjen på møte om  Elektronisk informasjon= Elin. Spennende styringsgruppe for et svært prosjekt om å lage standarder for elektronisk kommunikasjon i helsevesenet… Det er spennende…