Tv aksjon til Leger uten grenser

For en regntung søndag! Jeg synes imidlertid regnvær er helt ok og fikk en fin tur i skauen i duskregnet. Opp gjennom tåka til lysere himmel, men godt med regn. Jeg pleier stoppe å finne meg en plass under ei gran, men idag hadde jeg ikke tid for jeg måtte hjemigjen for å skifte for å kjøre ned til Hokksund.

Jeg har meldt meg som bøssebærer i årets Tv aksjon hvor pengene går til Leger uten grenser. Det lysnet og blei opphold. Det var så hyggelig å gå fra hus til hus hvor alle bare var blide. Nesten alle jeg møtte puttet penger på bøssa. Det tok ikke mer enn 1,5 time å komme gjennom min rode. Så kunne jeg levere en tung bøsse med masse penger. Jammen mangler det ikke på viljen til å gi penger i Hokksund! Jeg så flere fastleger som deltok som bøssebærere. Det er jo liksom litt spesielt når pengene går til kolleger som gjør en fennomenal jobb i utlandet. En hyggelig dag ute i en grå regntung søndag!