Varmt, svett og mer ferie

Puuuuhhh dette har vært ei varm uke på jobben. Med gjennomtrekk på kontoret i 3 etg i rådhuset er det en dirrende varme som sliter på oppmerksomheten. Hver telefon eller henvendelse er en kjærkommen avbrytelse! Men jeg skulle egentlig jobbe med Pandemiplanen! Det har vært vanskelig å sitte stille foran pc´n å konsentrere seg. Det er noe av det tyngste (mentalt sett altså!!) arbeidet jeg gjør å forberede og skrive en plan. Jeg veit ikke hvordan du har det men jeg MÅ ha litt ro til å sette meg inn i innholdet, vite litt om hvordan jeg vil ha rekkefølgen. Av en eller annen grunn er jeg også helt avhengig av å kunne finne et utseende/lay out som jeg liker. Aller viktigst fordi jeg er så opptatt av at andre skal kunne ta innholdet lett etterpå… Det er sjelden jeg får tid til sammenhengende tid til slikt på kontoret… Jeg skulle gjort meg ferdig med det innledende skrivearbeidet disse to ukene, men har slett ikke fått det til. Mange andre små henvendelser har gått foran.. Og når jeg har satt meg ned for å lese og skrive på kontoret har varmen gjort meg sååå trøtt og svett! Det er godt jeg har en hjemmekontorløsning for der har det vært stille og langt kjøligere! Så jeg har tatt meg noen dager hjemme foran pc´n og i går rakk jeg å komme skikkelig i gang med pandemiplanen. Bare jeg kommer over dørterskelmila så går det så mye lettere! Nå ser jeg at det er ganske mye arbeid framover med å beskrive og lage prosedyrer…Jeg er redd det kan bli ganske tungt når jeg kommer tilbake etter 2 uker ferie!

For nå har jeg ferie igjen! Jeg pleier alltid å dele ferien min i to med litt jobb midt i. Det er som regel stille midt på sommeren og hyggelig å være på jobb! Ferie!!??? Jeg blir ivhertfall borte fra jobben, men skal bruke fritida til å jobbe hjemme. Når man har veteranhus slik vi har er det alltid en god del å gjøre på huset…

Da blir det nok stille i bloggen 2 uker framover…