Borte igjen!!?

I morra skal jeg møte i Oslo i en styringsgruppe som Norsk Sykepleierforbund har satt igang for å utarbeide standarder for elektronisk kommunikasjon mellom pleie og omsorgstjenester og andre helsetjenester.. Interessant arbeid. Min arbeidsgiver er helt enig i..ja oppfordrer meg til å ta slike oppdrag, noe som jo ikke er så greit når jeg har vanskelig med å si nei!! Jeg tenker mange ganger over at jeg blir mye borte fra "jobben". Dette er jo valg og prioriteringer og det går i bølger, men det er vanskelig å vurdere hva som er viktigst. Det er klart det er viktig å jobbe på systemnivå med å utvikle nye tjenester og sånt…men det er like viktig (les mer viktig) å kunne bidra til at de daglige tjenesten går som de skal overfor brukerne som trenger det… Kjenner du balansepunktet??? Jeg  lurer på om jeg akkurat nå er litt ute av balanse. Mai er umulig med få arbeidsdager… neste uke ser bedre ut!!??
…..kanskje..