VELKOMMEN 2006

Jeg vil ønske deg GODT NYTT ÅR!
Første dagen p jobb etter nyttårshelga! Det var koselig å komme på jobb igjen. Blide mennesker fra kjeller til loft! Idag har jeg egentlig jobbet mest med NORSAM for å forberede et strategimøte hvor vi skal legge planer for året som kommet og litt til. Det har tatt litt av arbeidstida idag, men jeg har ikke så dårlig samvittighet. Jeg får utrolig mye igjen for dette arbeidet faglig og personlig. Det gir masse viktige innspill til jobben som kommunelege. Dette dreier seg alt fra å være med på å utvikle medisinstudiet med mer samfunnsmedisin til spesialistutdanningen i samfunnsmedisin. Fra å jobbe med miljørettet helsevern i en kommune til planleggerne i Sosial- og helse direktoratet. Så det er spennende.
 
Ved siden av litt jobbing sammen med landbrukskontoret om en som mener at drikkevannskilden blir forurenset av en bonde. En vanskelig sak hvor plagene som oppgis foreløpig ikke kan synes på vannprøvene som visere bra vann… Men vi får jo bare svar på den vi ber om så jeg må gjøre litt detektivarbeid i forhold til hva vi skal undersøke.
 
Jeg fortsetter med Bloggen enda, men det er travelt så det får vel bli noen korte innlegg tenker jeg. Men det er spennende å kikke litt bakover for å se hva som har skjedd siste halvåret. Det motierer jo for litt mer skriving!