Juleforberedelser

Huff da! Det er litt stille her! Jeg har ikke hatt tid til å skrive, det er juleforberedelser både på jobb og hjemme! Jeg har skrevet masse julekort og sendt av gårde! Det er ganske morsomt å gjøre opp en slags status nå ved juletider; over hvem man har hatt samarbeid med i løpet av året. Det blei langt flere enn jeg kan sende julekort til, sjøl om jeg synes de kanskje burde hatt en hilsen!
 
jeg er ikke noe flink til å skrive julekort og har egentlig et litt anstrengt forhold til det. Hovedårsaken til at jeg skriver er at jeg synes det er viktig å takke for et samarbeid, at vi har løst oppgaver sammen og at vi trenger hjelp av hverandre. Det er klart det er en del av jobben vår, men alt for sjelden får vi tilbakemeldinger, ros eller ris om vårt samarbeid.
 
Så hvis du leser dette og har jobbet sammen med meg i noen sammenheng så vil jeg takke for det samarbeidet! Jeg håper jeg husker å si at jeg setter pris på det i andre sammenhenger også, men jula er en ettertenksom tid hvor det er lett å huske å være takknemlig!
 
Jeg er så heldig at jeg jobber et sted og i en jobb hvor samarbeidet er viktig. Vi er helt avhengig av det. Det er i tillegg morsomt, spennende og utfordrende. jeg håper jeg gjør min del godt nok Jeg opplever daglig at andre gjør en kjempejobb!!
 
Se det… da fikk jeg jo sagt det også, før jeg legger meg!