Torsdag

Hvis du har leste KommunelegeBloggen før veit du at torsdager er fengselsdag! Sykepleier er sjuk så da får jeg ta meg av butikken. det gikk greit, men litt langsomt for jeg er ikke vant med alt hun gjør.

Legevaktsaken glemte jeg jo å nevne i går! Vi fikk et entemmig vedtak på bygging av ny legevakt. Nå står bare Kommunestyret igjen! Jeg måtte jobbe litt videre med planene og forberedelsene. Det er utrolig deilig å få hjelp av en som kan være prosjektleder. Da trenger jeg jo ikke være nødt til å huske alt, mye ordner seg gjennom henne.

Klagensakene fikk jeg avsluttet, svart på mange eposter og tatt telefoner. Psykiatri i ene øyeblikket, Rotteplager i andre.

Kriseteam arbeidet går mot slutten og psykologen og jeg finpusser beskrivelsen!

Til slutt en hyggelig prat med psykiatrisk sykepleier om mange felles saker pluss litt fritid og kultur!